Zeikos ZE-NBG300 markolat / tapasztalatok

Nos, nemrég a fórumban ment a téma az utángyártott markolatokról, akit érdekel leírom tapasztalatomat.

Most érkezett meg a távoli csillogó amerikából a Zeikos ZE-NBG300 póver bateri gripp, BH beszerzés. Sokat filóztam mi legyen, eredeti vagy Phottix vagy Meike, Zeikosról olvastam a legtöbb jót és legkevesebb rosszat (persze a Nikon után) és hát gondoltam adok egy esélyt neki, kb. negyedáron megvan mint az eredeti, ha bukta sem nagy bukta és nem fotózásból élek, beleférnek a kis hibák! D70hez nem volt markolatom, D80at már grippel együtt vettem, szerettem, a 700asnak igen jó a fogása nélküle is, de hiányzott róla a portrékhoz! Az idő fogja eldönteni használható cuccot vettem-e, amit már most látok és tapasztalok: 

Meglepően jó minőség kézbe véve. Nem egy MB-D10 az 100%, de hozza simán azt a minőséget, amit a D80 gyári markolata hozott. Tökéletesen illeszkedik, a gumi borítás talán vékonyka de jó minőségűnek tűnik, nem jön le már most a szélén, elég gyorsan felszedi a koszt… Exponálógomb mint a D80 gyári markolaton, egyértelmű nyomáspont, könnyű kioldás. Kis dzsojsztik határozottan hibázás nélkül váltja a fókuszpontokat, középen nyomva centerbe viszi, akárcsak a vázon. Tárcsák egyszerűek, nem olyan profin mozognak mint a vázon, de teszik a dolgukat, csillapítás nélkül de nem keményen váltják a fokozatokat, egyszóval mindenki teszi a dolgát.

A ház anyaga kopogós, engem nem zavar, de akik a minőségi cuccokhoz szoktak ez lehet az első amit észrevesznek, tapintása jó, de kis kocogtatásra kiderül a turpisság. Amúgy elég masszívnak tűnik, egyedül a rögzítő gyűrű hangoskodik, ha meglöködöm.

Egy két kép a jövevényről, négy csillaggal jutalmaznám ha ez egy teszt lenne, de közel sem az! 🙂 Remélem csak, hogy idővel rászolgál bizalmamra, elsőre ajánlani tudom másnak is!

Következő anyagom egy kis beszámoló lesz a Sigma 15-30EX-ről, amit az Index fórumról vettem nem is olyan régen…

Szép fényeket! (Köszönöm a segítséget Krisztának és Tamásnak!!!)

   

Vélemény, hozzászólás?

