LowePro Flipside 400 AW tapasztalat

Nos, eladtam a táskámat.

Azt a táskámat, aminél kényelmesebb fotós táskát egész napos cipelés szempontjából még nem használtam, pedig volt néhány. Megváltoztak a szokásaim, ritkábban járok fotózni, de egyre többet kell laptopot vinnem, kellett egy laptoptartós táska.

Egy fotóstárs Kata 3N1-33 táskájába szerettem bele, meg is rendeltem.

Visszatérve a LowePro termékre néhány tapasztalat a leendő vásárlóknak azon felül, amiket a neten olvastam:

  • A táska nagy, méretéhez képest meglepően sok cucc fér bele
  • Nagyon kényelmes viselet megpakolva is
  • Nem tűnik fotós hátizsáknak messziről, lehet nem ez lesz amit kiszúr a tolvaj
  • Zipzárok jól működnek, de a hátsó a kis szigetelő perem miatt néha akadozott, nem komoly
  • Hiába a flipside tulajdonság, az ember nem köti magára általában, így leteszed a földre, nem úgy, mint a sling jellegű táskákat, amit oldalra fordítva tudsz ki-be pakolni, szóval inkább az tudja kihasználni eme tulajdonságát, aki be is köti a csípőpántot és hajlandó a táskát tekergetni 🙂
  • Masszív cucc, annyira nem, mint egy Vertex, de pl sokkal jobban véd ( a hátsó nyílás miatt is) a behatásoktól a merev oldalfal és az alsó részen elhelyezett esőhuzat miatt, mint pl a Kata 3N1 sorozat bármely tagja
  • Csípőpántok nekem néha a széles csípőm miatt útban voltak, nem elegáns megoldásként a táska másik oldalára körbe lehet csatolni, a Kata megoldása profibb (elrejthető a hátfalba)

Aki hátul nyíló masszív táskát keres jó áron (Osztrák Amazontól igen nagy kedvezménnyel a hazai árakhoz képest) szerintem ennél jobbat nem talál, apróságokon kívül szinte hibátlan termék!

Vélemény, hozzászólás?

